Kosmetiikkaostokset | Joulukuu 2022

31 joulukuuta, 2022

Kosmetiikkaostoksista ei ole tullut muutamaan kuukauteen kirjoiteltua, joten ajattelin sen nyt tehdä joulukuun osalta. Joulukuussa ostoskertoja kertyi vain kaksi ja ostin pelkästään meikkejä. Postaus on siis tällä kertaa melko lyhyt, mutta ajattelin sen kuitenkin tehdä. Tämän jälkeen päästäänkin sitten käynnistämään uusi vuosi blogin parissa. Odotan innolla mitä kaikkea se tuokaan tullessaan kosmetiikan osalta! 


Joulukuun alkupuolella tein tilauksen Ruotsin Sephoraan. Tuolloin monet meikit oli alennuksessa. Siitä on jo aikaa kun olen viimeksi tilannut Fenty Beautya ja kuitenkin monet merkin tuotteet kiinnostavat minua kovasti. Sisällytinkin tilaukseen kaksi merkin tuotetta enkä tuolloin muuta ostanutkaan. Hankin Stunna Lip Paint Longwear Fluid Lip Color-huulivärin sävyssä Unattached. Toisena tuotteena ostin Diamond Bomb All-Over Diamond Veil-korostusvärin sävyssä How Many Carats?! Olen pitkään halunnut testata näitä Diamond Bomb-tuotteita. Nämä ovat siis todella kimalteisia ja normaalistihan en halua kimalletta kasvoilleni luomivärejä lukuun ottamatta. Olen kuitenkin kuullut, että näissä kimalle on ihan omaa luokkaansa ja ne näyttävät upeilta kasvoilla.  Tuotteen pakkauskin on kauniisti kimalteleva! Nämä korostusvärit on tarkoitettu sekä kasvoille että vartalolle käytettäviksi.


Tuotteiden normaalihinnat ostopaikasta riippuen:

Stunna Lip Paint: noin 24.80€-28.52€/4ml

Diamond Bomb: noin 38€-45.50€/8g


Joulukuun puolivälin tienoilla Kicksin joulukalenterin tarjouksena oli Urban Decayn All Nighter -50% normaalihinnasta. Odotin tuohon päivään ja ajattelin, että teen sitten siinä samalla kerralla muutkin Kicksin ostokseni. Eli tosiaan tilasin yhden All Nighter-meikinkiinnityssuihkeen varastoon. Edellinen on jo reilusti alle puolessa välissä ja tämä on kuitenkin eniten käyttämäni meikinkiinnityssuihke. 


Maybellinen tuotteet olivat Kicksillä tuolloin -30%, joten nappasin tilaukseeni SuperStay Ink Crayon lipstick-huulikynän sävyssä 30 Seek Adventure. Näistä olen kuullut hyvää enkä kyllä juuri ole tainnutkaan Maybellinelta käyttää koskaan mitään huonoja huulimeikkejä. Tässä kirjoittaessani havahduin samalla kuinka paljon tiedän hyviä huulimeikkejä nimenomaan edullisemmilta merkeiltä. Nappaankin tästä postausidean ylös, josko esittelisin niistä teille joitakin ensi vuoden mittaan!



Kolmantena tuotteena tilauksessani oli vuosia ostoslistalla ollut Diorin Rouge Blush-poskipuna sävyssä 459 Charnelle. Diorille tuttuun tapaan poskipuna tulee mustassa samettipussukassa. Valitettavasti tietyt arvokkaat tuotemerkit laittavat rasioihin edelleen nuo pikkusiveltimet, se lähtee itseltäni eteenpäin. Käytin tuotteeseen -25% alekupongin. Ne eivät aina koske Diorin tuotteita, mutta nyt onneksi sellainen taas oli.


Tuotteiden normaalihinnat ostopaikasta riippuen:

Urban Decay-suihke: noin 30.50€-32€/118ml [Saatavilla myös koossa 30ml]

Maybelline-huulikynä: noin 10.50€-11.90€/1.5g

Dior-poskipuna: noin 50€-51.50€/6.7g


Mitä kosmetiikkatuotteita sinä ostit viimeksi?

10 kommenttia on "Kosmetiikkaostokset | Joulukuu 2022"
  1. Nämä sinun ostopostaukset on vaarallisia, viimeksikin piti ostaa se Too Facedin paletti :D ja siis miten hauska, mulla tulee kans ostokset tiistaina ja mikäs mulla ekassa postauksen kuvassa? No Diamond Bomb ;) Tosin ei tämä sävy vaan toinen, tämä mulla jo on ja on kerrassaan törkeän ihana, hienoimpa mulla olevia highlighteja!! Se glitterpöly on kasvoilla jotain aivan uskomatonta!!
    Ihanat ostoset siis, itsekin olen huomannut ettei alet koske aina Dioria. Tosin Diorin viisikot on nykyään niin hintavia että tosi hyvä ale pitää olla niiden hankkimisiin eli tyyliin se Sokkarin ota 3, maksa 2 :)
    Mukavaa uutta vuotta ja kiitos postauksista, täällä on aina mukavaa luettavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ;D Hauska sattuma tosiaan, että kaikista mahdollisista tuotteista sullakin juuri nyt Diamond Bomb:) Kiva kuulla, että säkin olet tuotteesta tykännyt paljon! Varmastikaan itseltänikään ei tosiaan löydy mitään vastaavaa kokoelmasta.
      Mulla ei vielä ole yhtään Diorin viisikkoa. Olen useampana vuonna odottanut niistä limited edition-sävyistä hyvää alennusta, mutta ne loppuu tosi nopeasti muutoinkin. Joitakin sävyjä viisikoista haluaisin joka tapauksessa keräillä ajan myötä.

      Ihanaa alkanutta vuotta sinullekin! Onpa mukavaa kuulla, että mieluista luettavaa on löytynyt<3

      Poista
  2. Kivoja ostoksia! Toi Fentyn korostusväri on mielettömän upea<3 Tosin onhan toi aika hintavakin, eikä ehkä tällä hetkellä ihan omalle kukkarolle sopiva. Mulla on toi Fentyn huulipuna toisessa sävyssä, mutta tosi kaunis toi Unattached-sävykin on! UD:n All Nighter on ehdottomasti paras mattaava ja meikin kestoa pidentävä suihke, mitä tiedän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Diamond Bomb on kyllä upea<3 Pitäisikin mielenkiinnosta selvittää onko sille löydetty mitään edullisempaa vastaavaa tuotetta. All Nighterista en kyllä osaa enää luopua:)

      Poista
  3. Kivat ostokset! Oon vain kerran tilannut Sephorasta, mutta olihan se mukava edes sen kerran :) Ehkä joskus vielä pääsen käymään Sephoralla ulkomailla. UD tarjouksen olisin itsekin halunnut lunastaa, mutta mulla on nyt 3 avattua ja 1 avaamaton kiinnityssuihke, niistä tuo tietysti minun lemppari.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon tilannut vasta tuon yhden kerran Ruotsin Sephorasta ja joskus vuosia sitten kerran Ranskan Sephorasta. Harmi tosiaan kun tarjoukset ei aina satu itselle parhaimpaan ajankohtaan. Esimerkiksi jos jotain tuotetta on melkein täysinäinen pakkaus niin ei välttämättä viitsi ostaa toista odottelemaan.

      Poista
  4. Kivoja ostoksia, tulee itsellekin tarve kaikenlaiselle :D Olen ollut loppuvuodesta hyvin maltillinen ostojeni kanssa, katsotaan mitä tammikuu tuo tullessaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kiva olisi sitten kuulla sinun mahdollisista tammikuun ostoksista:)

      Poista
  5. No voi vitsi, pitääkö munkin jossain välissä hankkia kokeiluun tuo Diamond Bomb, kun sitä nyt niin kehutte! En minäkään normaalisti mitään kimaltavaa naamallani käytä, mutta nyt olen utelias :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;D Jos sen hankit niin olisi kiva kuulla sunkin ajatuksia tuotteesta:)

      Poista

Kiitos paljon kommentistasi <3